Wizzewasjes

Dubbel gebubbeld

Enjoy!

Maandelijks krijg ik punten van Proximus die ik kan opsparen en als ik er voldoende heb, kan ik daarmee een kortingbon kopen. Afhankelijk van de hoeveelheid punten heb je de keuze uit een menu. Meestal wacht ik tot ik voldoende punten heb om ze om te wisselen voor een kortingbon bij de Decathlon.

Gisteren kreeg ik een mail dat Proximus met de actie gaat stoppen. Ik kan de overblijvende punten nog omruilen tot 30 november 2011 maar nieuwe krijg ik er niet. De overblijvende punten geven me enkel recht op een tegoedbon voor 30 belminuten op de vaste lijn, die Luc nog enkel gebruikt om zijn zus op te bellen omdat ‘s avonds geen firma’s open zijn. Dertig minuten extra op een vaste lijn waar we recht hebben op 1.000 belminuten en waar er deze maand -uitzonderlijk- 88 van gebruikt zijn.

De puntengaring wordt vervangen door Enjoy! Het is nieuw, er zijn aanbiedingen en ik kan meedoen om zaken te winnen. Wat die zijn? Een cinematicket voor 5€, tickets aan halve prijs en aan 25% en 50%.

Om bij Enjoy! te gaan kijken moet ik namelijk inloggen al ben ik wel ingelogd op mijn Proximus account.

Of er ooit iets gaat tussen zitten wat ik zou willen weet ik nog niet. Momenteel dus niet.

Bovendien loopt dat niet zo automatisch en moet ik het lijstje weer telkens controleren.

[Ironie mode aan]Een hele verbetering[ironie mode uit].

Previous

Warm te houden

Next

De verleiders

10 Comments

  1. De enige verbetering die je als klant kan hebben is om de zoveel tijd van provider te wisselen. Dit is bij de energiebedrijven ook zo.

    • Normaal gezien ben ik content bij Proximus, maar dit is zo weer iets van willen en niet kunnen.

      Ze gaven iets aan al hun trouwe klanten, maar een kans geven om iets te winnen is volgens mij iemand blij maken met een dode mus.

      Moesten we naar de concurrentie overstappen zou dat wel meer gedoe geven dan het wisselen van energieleverancier, denk ik.

  2. Het is toch allemaal een sigaar uit eigen doos, zoals wij hier zeggen. En overstappen kan geen kwaad. Hoewel ik niet zou weten welke provider er ‘beter’ is.

  3. Ze maken zich er goedkoop van af.
    Of overstappen beter is weet ik niet, het zijn geen van allen filantropische instellingen..

    • Het lijkt me meer op een actie om op willekeurige basis mensen kadootjes te geven i.p.v. aan iedereen.

      Ik ben er zo goed als zeker van dat er niets meer voor ons uit de boot zal vallen. We zullen maar afwachten.

      Kortingen op hun tarieven zouden wel welkom zijn.

      ?

  4. jasmien

    Hihi, ik dacht net hetzelfde vorige week, toen ik ook dat mailtje kreeg.
    Soit, we zien wel, maar ik vind het ook jammer dat ik geen chocolade meer kan gaan halen bij Neuhaus met mijn gespaarde punten …

    • Daar had je waarschijnlijk meer plezier van dan van de mogelijkheid -die niet eens een zekerheid is- om iets te winnen …

      ?

  5. elsje

    Ha dat punten sparen. Klinkt allemaal zo mooi maar uiteindelijk heb ik altijd het gevoel een beetje ”genaaid en gepaaid” te worden.

Laat een reactie achter bij Bertie Reactie annuleren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

%d bloggers liken dit: