Wizzewasjes

Het is niet omdat het mag … dat het moet!

PLING!

Er kwam een mail binnen, van een krant, voor een enquête en dat op mskes mail die “pling” zegt. mske foeterde, want ze kan het niet hebben dat die mail “pling” zegt terwijl ze werkt, dan is ze afgeleid en als het dan nog voor ‘t werk is, tot daar toe, maar voor een enquête van een krant, allee zeg! Bovendien foeterde ze omdat ze niet wist hoe die krant aan haar “pling” mail gekomen was.

Maar omdat mske door het invullen van die enquête een waardebon van Fnac kon winnen zette ze er zich toch maar aan. Ze beantwoordde de vragen over hoe dikwijls ze die krant las – de internetversie natuurlijk –, hoe lang ze in die krant las en wat ze in die krant las. Dat wil zeggen dat ze wilden weten dat mske geïnteresseerd was in het nieuws en soms in het sport maar nooit oog heeft voor de roddelpagina’s.

En toen! Toen vroegen ze of mske zomaar voor ‘t vuistje weg een publiciteit kon opnoemen die ze de laatste dagen bij die gazet had zien staan. mske heeft de enquête dicht gedaan. Want mske ziet geen publiciteit. Ze weet wel dat er daar soms een stomme kop boven boven eendertwat je opent op het internet staat te prijken, maar je moet niet vragen voor wie of wat die kop daar staat. Dat weet ze niet.

Dus die bons voor de Fnac … ze zullen voor een ander zijn.

Previous

De Ronde

Next

Waar zat mske?

8 Comments

  1. Die bonnen zijn altijd voor iemand anders hoor..ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat gewonnen had…dat is zo’n wortel voor de ezel die daarin trapt!

  2. Toppunt van toevalligheid! Ik wil een ander internetgazet lezen, geen mail deze keer, POP! Een popup. Een enquête. Ik kan daarmee een weekend voor twee winnen of 2 Win for Life’s.

    Nog toppuntiger? Een dik kwartier later op Slow’s pc … POP! Een popup. Ook een enquête, dezelfde dus.

    En dat waren geen gazetten van dezelfde groep.

    Afkijkers! Zelfs bij de gazetten. Maar dat wisten we al.

  3. Afkijkers zitten overal hè…en als je het eerste ding wél had ingevuld en opgestuurd, kon je nog véél meer enquètes verwachten..! Ik heb een (verder heel lief) zussie die altijd aan van die dingen meedoet, waarbij je dan 5 andere emailadressen in moet vullen om kans te maken op de prijs..en verdomd! die heeft wel al het nodige gewonnen van boeken en zo..en ik al die rommel maar in m’n mailbox krijgen daarna!

  4. Slow heeft vroeger ook al meegedaan met enquêtes maar hij heeft nooit andere emailadressen moeten opgeven. Bovendien heeft hij daar een speciale spammail voor.

    Maar hij zegt wel dat je de laatste tijd eigenlijk goed moet oppassen. Dus zet hij de laatste tijd ook: “geen interesse”.

    Maar dat verklaart nog niet hoe “Het Laatste Nieuws” aan mijn plingmail komt.

  5. en toch kan je al eens iets winnen
    broer heeft zopas een 8-daagse cruise gewonnen bij de naft, broer en schoonzus konden het niet geloven, schoonzus deed zelfs nog een telefoontje naar de naft of dat eigenlijk wel echt was, en ja hoor, in mei zitten ze op de cruiseboot

    maar welke reclame er in de krat staat zou ik ook niet weten, daar let ik niet op, of t moet een echte aandachtstrekker zijn

  6. @ fotorantje: dat meen je niet!!! worden die prijzen écht weleens uitgekeerd??? gooooh…dat vind ik nou eens echt verrassend…ik had zéker ook gebeld haha!

  7. Als je iets opzoekt in google kun je opeens zo’n kadertje zien zakken met de vraag of je even tijd hebt voor een enquête .Aanvankelijk deed ik het meer uit nieuswgierigheid maar al gauw kreeg ik in de gaten dat de meeste enquêtes gewoon willen weten wat je eet en drinkt en welk tijdschriften en kranten je leest en héél soms word je dan blijgemaakt met wat bonnetjes voor een boek,of iets eetbaars. Nu klik ik altijd op “nee,dank u”

  8. Bij mij zullen die fnac-bons ook niet toekomen Ms-ke. Ik sla die reklame publiciteit gewoon over … ook op het internet …

    Dà-aaaaaaaaaag … !

Wat denkte daarvan?

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

%d bloggers liken dit: