Wizzewasjes

Het is niet omdat het mag … dat het moet!

Commercieel

Daar klopt weer van alles niet.

Toen we hier kwamen wonen kochten we een modem. Na verloop van tijd valt die eens uit. Later valt die frequenter uit. Op het einde lag die alle dagen uit. Op een zeker moment, net op het moment dat Skynet aanpassingen deed, viel hij volledig uit. Net buiten de waarborgperiode.

We kopen een nieuwe. Er was wel een tegemoetkoming.

Enige tijd terug was er een probleem met trage verbinding of geen verbinding, traag surfen of niet surfen en de ganse ramsamsam, weer net toen Skynet aanpassingen had gedaan. Slow belde en ze checkten de lijn. Er zat heel veel verlies op onze lijn. Ze deden daar wel degelijk onmiddellijk iets aan.

Gisterenmiddag na de rijstpap -dat was om 13.30u- merkt mske dat het weer mis is. De blogs werken niet goed. Zeer traag en zeer eigenaardig zonder prentjes. mske, die een zeer geduldig mens is en steeds de eerste is om begrip te hebben voor iets dat niet werkt, wacht … tot 16.00u en belt en ze wacht … met het stomme muziekske en “al onze medewerkers zijn in gesprek” tot kwart voor vijf. En toen moest ze weg.

Deze morgen ging het nog niet. Slow beweerde dat de modem uitlag en dat hij die weer opgezet had, maar dat kan niet zijn, want op zijn pc lag alles uit! Op die van mske kon ik wel het blog uppen, zij het vierkantig en traag, en het blog refreshen. Ook de andere blogs gingen open.

Dat kan niet als de modem uitligt hé?

Meer functioneerde er echter ook niet! En toen mske zo dom was van naar Skynet home te gaan geraakte ze daar niet op en dus ook niet meer op de blogpagina. Dus googlen en forum en al de rest dat was niks.

Nu vreest mske gewoon dat dat probleem zoals met die andere modem herbegint en ze denkt dat het aan de lijn ligt, dus vraagt ze zich zelfs af of die andere modem wel kapot is.

Ook is Slow’s uitleg nogal eigenaardig! Hij gaat naar de url van de modem en ziet daar “disconnect” staan en hij drukt daar op! En dan wil hij die terug connecten en staat er nog disconnect maar hij krijgt wel de melding dat hij al connected is!

Morgen toch maar Belgacom eens met een telefoontje verrassen! Gaan die blij zijn.

Want de volle pot betalen voor een mindere lijn! Dat is niet commercieel hé!

Previous

Pech voor ons

Next

Spits en blits!

1 Comment

  1. 06-03-2005, 17:19:13
    traag
    Hier gaat alles wat met skynet te maken heeft soms ook traag, dat ligt niet aan onze modem of provider, het is gewoon skynet wat het niet zo goed doet soms. enne…. de volle pot betalen voor een mindere lijn is afhankelijk van wie je bent niet commercieel……….

    Han

    —————————————————————————–

    06-03-2005, 17:44:47
    Traag
    Toen ik wou posten waren zij traag, maar gisteren was iets héél anders.

    ms

    —————————————————————————–

    06-03-2005, 20:36:01
    bar en boos
    volgens mij zit er nu ook weer sneeuw in de sky

    olive

    —————————————————————————–

    06-03-2005, 21:01:52
    **
    Nu gaat het, daarnet niet.

    ms

    —————————————————————————–

    06-03-2005, 21:14:01
    En de échte sneeuw …
    die is “uit” de sky. Het waren dikke vlokken en ze zijn op komst !

    U weze gewaarschuwd.

    ms

    —————————————————————————–

    06-03-2005, 22:43:03
    Nu nog straffer
    Ben ik hier zojuist aan het schrijven dat ik de reacties moeilijk open krijg en een blog soms wel drie keer moet openen voordat dit werkt, zelfs bij mijn eigen blog, verdwijnt je blog, foetsie.
    Kon ik weer opnieuw beginnen pppffff.

    marian

Laat een reactie achter bij Juffrouw TikReactie annuleren

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén