Omdat wij trouwe klanten zijn, volgens de man aan de telefoon, kregen wij een vitesse meer bij onze ADSL, waardoor onze ADSL nu VDSL gaat heten en we kregen ook de daarbijhorende nieuwe modem.
Maandag was ’t zo ver en we zagen een verschilleke in vitesse, zelfs met deze ouwe bak van een pc.
Toen bleek, owee, dat onze Norton in de clinch ging liggen. Maar zelfs dat was okee, want dat werd door een vriendelijke meneer via de telefoon geregeld. Dat ging zo, die man zei wat mske moest doen en die deed dat.
Toen bleek, owee, dat er verlies op onze lijn zat. Daarvoor is hier vanmorgen een andere vriendelijke meneer gekomen.
Hoe en wat? Awel dat kwam door de mix van de klungelknutselkunsten van de vorige eigenaar samen geklutst met de klungelknutselkunsten van de helper van de elektrieker, waardoor wij dus opgescheept zaten met klutsklungelknutselkunsten op onze lijn.
“Amaai” zei mske “nadat deze mens dat hele gekluts ontward had en op een professionele manier had geregeld “mijn dossiers van Meneer Sloddermans zijn nog nooit zo snel geladen geweest”.
olive
en? gaat het bewerken nu ook eens zo snel
ms
Nee, spijtig genoeg doet hij het nog niet alleen.
han
geef die sloddermans zo’n verbinding op z’n betaalding…
ridder
TITEL: rtt
de tijd van rusten tegen de toog is reeds lang vervlogen.
koenie kiplekker, ook vol lof aan het belgacom adres, groet.