Wizzewasjes

Het is niet omdat het mag … dat het moet!

Drie keer is scheepsrecht?

Twee jaar geleden, het was koud. Slow en mske wilden naar de sneeuw. Ze stapten op de trein naar Liège-Guillemins … die niet vertrok want ze konden die trein niet loskoppelen van die naar Genk.

Eén jaar geleden, het was koud. Slow en mske wilden naar het kleine stadje. Ze stapten op de trein naar Liège-Guillemins … die niet vertrok want ze konden die trein niet loskoppelen van die naar Genk.

Gisteren, het was koud. Slow en mske wilden naar een grote stad. Ze stapten op de trein naar Liège-Guillemins …

Neen! Dat deden ze uiteindelijk niet! Ze reden via een ander traject.

Previous

Magische krachten

Next

Sanitaire problemen bij uitstappen

9 Comments

  1. Heel goed besluit..want het ging wel vlotter ( weet ik uit zéér betrouwbare bron hehe).

  2. goed zo …

  3. Sloef goede avond….

    en dan moest ge nog eens op de Fyra moeten rekenen ! Stel u voor ! Fijne groetjes )pepino

  4. ms

    Het is omdat die Fyra niet te vertrouwen was dat we over Liège-Guillemins en Maastricht wilden treinen, maar sinds gisteren is er terug een verbinding tussen Antwerpen en Roosendaal.

  5. Wat is dat toch met dat loskoppelen? Meermaals moeten we in Brugge op een klein boemeltje overstappen omdat de trein die deels vnaar Blankenberge en deels naar Knokke rijdt niet kan losgekoppeld worden. Leren ze het bij de NMBS dan nooit?

  6. ms

    Dat zijn dezelfde treinen. Die worden bij ons in Landen samengekoppeld en als die terug komen terug los gekoppeld.

  7. De trein is altijd een beetje reizen, en op 1 februari slaat de NMBS nog maar eens op (voor de goede servis dat ze geven zeker)

  8. Dat vriest klaarblijkelijk snel vast, die koppeling, als het koud is. Daar zouden ze onderhand weleens wat op kunnen gaan vinden ja.

  9. Ms: diezelfde trein? Dat wist ik niet.

    Mizzd: dat gebeurt ook buiten de winterperiode!

Wat denkte daarvan?

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén