Het is al lang geleden, maar er was een tijd dat, telkens mske met de school een uitstap maakte, ze daarover een opstel mochten schrijven.
Dat viel niet in goede aarde, vooral dan bij mskes klasgenoten, die een hekel hadden aan schrijven. mske, die dan wel graag schreef, had het nu ook niet bepaald voor dat verplichte, maar kom, het hoorde er bij.
Maar nu? Nu, krijgt ze telkens ze een hotel boekt, achteraf de vraag om daar haar gedacht over te zeggen. Dat zint haar niet. Ze boekt een hotel voor één of andere rede maar zeker niet om schrijfstof te vergaren.
Wat doet mske dan? Ze klikt gewoon het formulier weg en denkt: “als het niet goed was, zou je het wel horen”.
klaverke
Ik vind dat jij héél goed hebt gedacht … !
Zo is het !
Groetje… !
magda
Bij uitstappen kom ik dat ook tegen en dat formulier “vergeet” ik steeds in te vullen. Ik vind het idioot. Als iets niet goed is dan deel je dat toch mee. Belgacom is ook een specialist in de-rgelijke lijsten. Als er een tussenkomst is geweest dan mag je er zeker van zijn dat je via een mail een vraag krijgt om een formulier in te vullen of je tevreden was met hun service….
mizzD
Het is schering en inslag, dat soort vragenlijsten over hoe de service was..bij van alles en nog wat krijg je daar achteraf mee te maken. Hebben ze behoefte aan veren in hun kont of zo? want sléchte ervaringen krijgen ze inderdáád altijd vanzelf wel te horen!