We onderbreken even het geplande vervolg op het logje van gisteren voor een uiterst belangrijk bericht.
Precies vier maanden na aanvraag zat het papier in onze brievenbus. Over een snelle spoeddienst gesproken.
We hadden in januari de ombudsman nog niet ingeschakeld omdat ik had gelezen dat je eerst bij de betrokkene zelf een klacht moest indienen en dat die klacht binnen het jaar -slik- behandeld zou worden. We zouden geen jaar wachten, neen, hoogstens één maand en precies gisteren wilden we dan de ombudsman inschakelen.
Het was niet nodig. Halleluja!
Gettie
Voilà, wat het eind van de weg leek, bleek slechts een bocht, dus gelukkig niet meteen op de rem gestaan!
Instanties en hun papierwinkel, het blijft een lat relatie ipv een gedegen huwelijk !!!
Mirjam Kakelbont
Ik heb bij een bank gewerkt – gelukkig een heel onbekende Engelse handelsbank – maar soms schaam ik me er voor. Zoals sommigen hun klanten aan het lijntje houden… Goed dat jij een lange adem hebt!
Liefs Kakel