Elke eerste maandag van de maand is het “Happy Monday” bij de Lotto en dan krijg ik een mail om me aan dat heuglijk feit te herinneren:
Speel vandaag maandag 4 januari 2016 minstens één e-game* op e-lotto.be en je krijgt van ons gratis een extra kans om te winnen. We storten voor het einde van de week €2 op je speelrekening. Zo wordt maandag 4 januari een Happy Monday!
Dat wil zeggen dat ik elke maand op enkele dagen tijd twee e-games speel. Een Win-for-Life Deluxe, nu toch al enkele jaren in het begin van een maand en dan eentje voor die Happy Monday, die, als puntje bij paaltje komt, toch als gratis kan beschouwd worden. Dat zal nu zo de vierde keer geweest zijn. Ik koos voor een Subito.
Bij beide won ik. Ik had 10€ bij de Win-for-Life Deluxe en 2€ bij de Subito.
Op donderdag krijg ik een mail om me te zeggen dat ze die beloofde extra kans op de speelrekening gaan zetten. Maar ik krijg ook een mail om me te bedanken voor mijn deelname aan de Win-for-Life Mini. Die heb ik niet gespeeld.
Ik heb hen opgebeld. Ze hebben een overzicht per klant blijkbaar en ik zou die Win-for-Life Mini op maandag 4 januari gespeeld hebben. En daar stopt het, daar loop je tegen de muur want dan krijg je op alles wat je zegt steevast: “het moet van bij u komen”. Niet dus. Maar even nagaan wat fout kan gaan of kon gegaan zijn, dat zat er niet in.
Luc was vroeger diegene die zich bezighield met de Lotto. Sedert we die e-Lotto hebben, bemoeit hij zich daar niet meer mee. Ik geloof -al weet ik het niet zeker- dat hij zelfs de inlog daar niet kent. En waarom ik die mail dan pas op donderdag krijg, dat vraag ik me ook af.
Ik heb dus de telefoon neergelegd en heb me voorgenomen het nu echt wel extra in de gaten te houden, want stel dat er ook maar iets fout gaat bij het linken van die mail? Ik weet het niet. Ik weet enkel dat ik zeker en vast geen Win-for-Life Mini speel. Nooit! Eén kans op vijf om te winnen? Dat is weggegooid geld.
Wat denkte daarvan?