mskes voorgevoel heeft haar nog nooit bedrogen. Jammer genoeg, nu ook niet.
Wij wensen vanaf heden geen gebruik meer te maken van Uw service, doch daar Uw diensten steeds van uitmuntende kwaliteit waren zullen we het zeker in de toekomst niet nalaten U te contacteren voor één van onze andere projecten.
Zo, dat weten we dan ook weer. Al een paar dagen kloeg mske over onheil boven haar hoofd en deze namiddag had ze nog zichzelf tot de orde geroepen, dat dat allemaal nonsens was. En toen kwam de mail.
Ondertussen zijn ze al weer terug bezig met hun volgende offensief. Slow is al druk doende met prospectie en mske is al druk doende met de voordelen van de zaak op te sommen, als daar zijn:
- de dossiers van Meneer Sloddermans gaan sneller vooruit;
- er zal misschien terug tijd zijn om eens een boek te lezen;
- ze kunnen nog eens naar de markt gaan;
- diesel uitgespaard, maar daar heeft Slow tegenwerpingen … meer elektrisch verbruik en meer stoken;
…
mske hoopt alleen dat ze geen gelijk zal krijgen over een gedachte die al lang in haar hoofd spookt. De ene klant weg en dan minder dossiers bij Meneer Sloddermans, zoals we nogal gezien hebben na een periode dat hij zo dwars ging liggen.
En nu vragen ze zich af of dit de oorzaak is van het feit dat de facturen nog niet betaald zijn.
Nog een voordeel … morgen niet zo vroeg opstaan alhoewel …
Wat denkte daarvan?