Na al de verhalen die we hier al vertelden over die taxi, zoals die keer dat hij gewoon de telefoon niet nam toen ze in Nederland zaten en dan dat uitgebreide verhaal van vorig jaar, over de belbusvervangende functie en die keer dat hij zo vroeg niet kon, had mske toch zo een voorgevoel dat het ooit eens ging fout gaan.
Vorige keer was het zover!
Slow telefoneerde op zondag voor een taxi op maandag om half acht. Het was iemand anders aan de telefoon. Die moest alle gegevens opnemen wat meestal niet het geval is, meestal volstaat de naam.
Op maandag om half acht stonden Slow en mske hier te staan maar de taxi, die zagen ze niet. mske telefoneerde. Ze kreeg niemand aan de lijn op het gevormde nummer maar ze werd wel opgebeld door een collega taxi, waar ze soms wel mee samenwerken. Die vielen uit de lucht, wisten van niets, ze gingen efkes informeren en zouden terug bellen.
En toen werd het stil.
mske heeft nog een keer gebeld en ze heeft tegen het antwoordapparaat gezegd dat ze tenminste mochten laten weten hoe ze het probleem zouden oplossen.
En toen zijn ze vertrokken. Hoe? Dat gaan we hier niet vertellen, stel dat die taxi mee leest.
Een feit is wel dat Slow en mske in plaats van een kwartier te vroeg, drie kwartier te laat waren en dat vindt mske absoluut onaanvaardbaar.
mizzD
Niet echt betrouwbaar die taxidienst hè.
bea
Daar zou ik ook niet kunnen mee lachen.
magda
Voor die taxidienst zul je wel geen reclame maken denk ik. Ben je dan met de fiets vertrokken of per autostop? Je moet me maar niet zo nieuwsgierig maken
Gettie
Een dure service die geen service levert!
BTW hoe verliep het in t station v Leuven met Amke en Ella? Hebben jullie van de noodstop moeten gebruik maken?
ms
Het was natuurlijk goed afgesproken. Zo: “eerst de loc, daarna de derde wagon, tweede deur”.
En ik stapte af, de kindjes ook, net op tijd of de reistas in zijn handen te stoppen, de kindjes een kus te geven en terug op te stappen.
liliane
Hoe zijn jullie vertrokken, vertellen want die taxi kan niet lezen