Awel merci! Het was hier vanmorgen weer heel schoon! Vreed! Het was zelfs zo erg dat mske niet in de buurt van de deuren gekomen is.
Internet lag uit en Slow had al van alles geprobeerd om aansluiting te krijgen, dus belt hij naar Belgacom waar ze zeggen dat er mogelijk problemen zijn met internet, dus … Begint die modem hier ineens te flippen en username en paswoord te vragen. En dat had die nog nooit gedaan. Belt Slow terug naar Belgacom waar alle noodlijnen uitliggen.
We waren echt geïsoleerd van de buitenwereld. Telefoonnummers opzoeken gaat ook al niet zonder internet.
Maar de aanhouder wint en na herhaaldelijke pogingen geraakt Slow tot bij Skynet en daar had hij, gelukkig, een heel vriendelijk en behulpzaam persoon, die mee stap voor stap gevolgd heeft om die modem aan de waggel te krijgen.
Noppes!
Conclusie: die modem is kapot! Die is juist meer dan een jaar oud. En die jongen zegt van daarmee naar de telefoonwinkel te gaan. Misschien ruilen ze die toch nog om.
Noppes!
En toen kreeg mske het! Zweten en mottig en koppijn van stress. Dat is niet meer serieus zoiets. Maar die man zei dat hij eens ging zien wat ze konden doen en hij ging terugbellen.
Natuurlijk, als je op telefoon zit te wachten zal je zien dat gans den Belzjiek je nodig heeft hé.
Resultaat: het voorstel was goed! Kan niks over gezegd worden. Zeker niet als je verneemt dat het type modem dat ze je vorig jaar verkochten nu al verouderd is en niet meer voldoet voor wat je er van verlangt.
Ofwel kopen Slow en mske iets nieuw en moeten ze er mee terug … ofwel gaat het kapot net na de waarborgperiode!
De goeie kanten aan de zaak: mske heeft niet met de muis geklopt en de deuren hangen ook nog!
Achteraf bezien was die modem al een poosje kuren aan het verkopen want Slow moest frequenter inloggen als hij ’s morgens de pc opzette.
Wat denkte daarvan?