Ze waren Mr. Sloddermans bijna bijgebeend. Slow was aan het laatste dossier bezig, mske is aan de vertaling en toen heeft hij er weer een hele karrevracht in de mailbox gedumpt. Niks abnormaals onder de sterrenhemel. Nooit met mondjesmaat, altijd alles of niets.
Bovendien is de andere af-en-toe klant nog eens opgedoken met twee mini-vertalingskes. Zalige manier van bestellen heeft die klant. Zo van: “rekening houdend met de geboden diensten, die ik erg waardeer, betaal ik uw prijs met plezier”.
Dat moet niet alle dagen, maar zo af en toe eens een complimenteke doet toch deugd.
Juffrouw Tik
11-05-2007, 20:34:48
Ja, zo’n complimentjes doen inderdaad deugd. Niet evident meer dat er nog attente klanten zijn tegenwoordig. Alles moet tegenwoordig snel gaan en zo weinig mogelijk kosten. Dank u hoort er vaak niet meer bij want is toch onze job …
http://g-man.skynetblogs.be
Jurgen