“Awel merci” zei mske terwijl ze naar de mail keek “die hebben lef!”
Meer dan twee jaar geleden mailde mske naar Kreatos om te weten waar dat meiske naar toe was dat haar haar zo goed had geknipt en die loze kikkers hebben zich vergewaardigd daar nooit op te antwoorden. Tot nu.
mske krijgt valentijnskorting op van alles en nog wat dat ze niet moet hebben. Hadden ze nu eerst op haar vraag geantwoord … maar nu hoeft Kreatos van haar geen goed woord meer te verwachten. Ze is zich direct gaan afmelden.
Bart
Awel.. daar zou ik nu is de haren van uit mijne kop trekken sé.. groetjes..
magda
ze zouden ook de pot op kunnen.Als het in hun eigen belang is dan weten ze je wonen!
magda
hé mske wat wil dat zeggen dat mijn reactie wordt gemodereerd?
*A*
Wow, kom dat tegen!
Trouwens, lang geleden dat ik heb gehoord dat ik schattig ben (of toch een foto waar ik op sta schattig is!)
Liefs!
ms
@Magda : die moderator herkent je telkens als je terugkomt behalve natuurlijk als je andere gegevens gebruikt dan de oorspronkelijke. Je hebt deze twee laatste keren, je mail verkeerd gezet. Er staat “je.naam@skynetblogs.be” en dat nam die niet.
Hij is echt wel een pietje secuur.
Omake zeur
inderdaad zeg, een antwoordje is toch niet teveel gevraagd. Als je dan klant bent, tenslotte is het door jou dat ze wel geld in het laadje krijgen hé… een beetje beleefdheid, respect en fatsoen zou toch op zijn plaats zijn.
gr.
Omake zeur
magda
Ik kom je goede zondag zeggen en tevens eens kijken of die moderator braaf zal zijn!
onbegrijpelijke
Hey,
wel dat is het hem juist. Ik zei dus enkel dat in het oog te houden
Met dat pompsteenvoorbeeld wil ik in feite heel goed aangeven dat het nodig is meer informatie te geven om zulke toestanden te vermijden. Net zoals in de blog over dat medicijn gaan nemen dat hij innam in plaats van het te gaan nemen en het me te brengen. Dat laatste had ik ook niet gezegd…
onbegrijpelijke
hEY?
Ik ben al terug. Moest ik nu heel die uitleg gedaan hebben zoals bovenstaande aan mijn zoon dan wist hij nog de essentie niet. Ik zou er dus nog meer moeten bij vertellen.
Over de pompsteen: Hou in het oog dat de pompsteen niet overloopt. Als het water tot aan de rand is, zet dan de kraan dicht.
Normaal gezien gaat de communicatie hier zo en zelfs soms nog uitgebreider over 1 onderwerp. Toch sta ik er met momenten niet genoeg bij stil en gebeuren er dan van die dingen
Goed dat ik weet dat het “normaal” is hier en dus ook niet boos word als er zoiets gebeurt. Tenslotte ben ik diegene die op die momenten verkeerd communiceer met hem.
En ja, raar maar waar, als ik dan achteraf met hem erover praat dan is mijn antwoord: dat had je niet gezegd!
Ik weet dat het voor anderen misschien eigenaardig kan overkomen die situaties maar hier zijn ze heel gewoon
Onbegrijpelijke