mske verstaat de mensen toch niet zenne.
Een paar maanden terug had ze het al gehad over het probleem dat geschreven stond, maar niet is. De instantie zei dat ze niet meer met die partner samenwerkten en wist niet hoe ze het moesten oplossen.
Een poos geleden, zoals al verteld nam mske contact op, meerdere keren zelfs en werd met een kluitje in het riet gestuurd. Toen haalde ze er de ombudsman bij, in dit geval een vrouw. Ze had telefonisch contact gehad en dus het ganse gedoe uit de doeken gedaan via mail.
De volgende dag kreeg ze bericht dat ze, aangezien mske nog niet schriftelijk contact met de betrokkene had opgenomen, de ombudsdienst mskes mail gewoon had doorgezonden.
Gisterenmorgen ging mske eens kijken. Wat niet is stond niet langer beschreven. Dat is het toppunt! Nu heeft mske spijt dat ze maandag al niet keek, want dat is echt wel direct gebeurd toen ze die mail kregen.
“Dat is écht om te zeggen: jij doet er niet toe” zei mske tegen Luc. Maar Luc vindt dat mske daar niet mee moet zitten, want, zo zegt hij, nu lijden zij gezichtsverlies omdat mske haar tanden liet zien.
Als ze het hadden gedaan zoals ze beloofden, was het hun eigen beslissing geweest en nu moesten ze eerst op hun kop krijgen. Snapte gijlen dat? mske zo niet zé.
mizzD
Ach.. gezichtsverlies.. denk niet dat die lui daarmee in zitten. Die proberen het gewoon en als het teveel gedoe wordt, láten ze het gewoon.. en als mensen de ombudsman inschakelen wordt het dus teveel gedoe.
Chesko, Shanti en Chris
Een super handige oplossing voor hen natuurlijk als ze iets niet schrijven is het er ook niet en moeten ze er ook niets aan doen. Lekker makkelijk weer werk gespaard. Ze vergeten alleen dat er achter dat waar die schrijfsels voor bedoeld zijn ook mensen ziten