We wisten het! Het zou verkeerd aflopen. En omdat we dat wisten had ik getracht alle eventualiteiten uit te schakelen en op zeker te spelen.
Zodoende had ik opgebeld en gemeld dat wij meerdere weken per jaar weg waren en gevraagd wat er zou gebeuren mocht de container in één van die weken geleverd worden. Dat zou geen probleem geven, ik moest dan gewoon opbellen en een andere afspraak maken. Zo simpel was dat.
Tot het zich effectief voordeed. De container zou op 23 maart geleverd worden en wij waren die week afwezig. Luc belde om die afspraak te verzetten. Dat kon niet. Dat kon, als hij daar echt op stond, enkel op zaterdag 28 maart, datum die in dezelfde afwezige week viel en die ons niets vooruit hielp.
We konden het wel uitstellen tot in mei, maar dan konden we tot dan geen vuilnis buiten zetten en die datum in mei? Die kende ze niet. Het probleem werd op die manier gewoon opgeschoven.
“Zo werken we nu eenmaal” zei ze “we hebben een strakke planning”.
Wat denkte daarvan?