Wizzewasjes

Het is niet omdat het mag … dat het moet!

Bollie had geen internet

Bollie had geen internet omdat haar provider overgenomen werd door een andere,

  • waarop Bollie de provider contacteerde en vroeg hoe het verder moest,
  • waarop de provider vertelde dat Bollie zich tot de overnemer moest wenden,
  • waarop Bollie dat dan maar deed,
  • waarop de overnemende provider haar terug naar de oorspronkelijke provider verwees,
  • waarop Bollie nogmaals naar die oorspronkelijke provider belde,
  • waarop die bleef volhouden dat er bij hen niets meer te rapen viel,
  • waarop Zoneke een brief ontving, meldend dat het contract van Bollie opgezegd was,
  • waarop Bollie zich vrij voelde om een andere provider te contacteren,
  • waarop de oorspronkelijke provider liet weten dat het probleem simpel op te lossen was,
  • waarop Bollie dacht: “loop naar den duvel” en de nieuwe provider het nodige liet installeren.

Bollie heeft weer internet.

Previous

Avondritueel

Next

Hard!

7 Comments

  1. Leuk verteld. Bij ons verliep de overstap van Telenet naar Proximus ook niet bepaald van een leien dakje.

    • ms

      Ik vind het maar een klantonvriendelijk verhaal. Een provider die een kleinere overneemt en de klant zomaar ineens zonder internet zet en zonder enige hulp of uitleg, wat wilden ze eigenlijk?

      Maar de andere overstap naar een volledig andere provider liep dan wel goed.

  2. Pfffff, daar zou je inderdaad van gaan schreeuwen 🙁

  3. Oei, je maakt me bang… wij stappen over binnen een paar maanden. Krijgen we eindelijk glasvezel en snel internet! Maar wel via een andere provider. Hopelijk geen misère…

    • ms

      Het is bij iedereen anders. Toen wij verhuisden liep alles fout wat fout kon lopen. Daarna konden we eigenlijk niet meer klagen.

Wat denkte daarvan?

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén