Een maand geleden:
- kreeg ik een mail van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB, die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- kreeg ik een popup melding van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- stond er mededeling in mijn Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen.
Twee weken geleden:
- kreeg ik een mail van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- kreeg ik een popup melding van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- stond er mededeling in mijn Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen.
Een week geleden:
- kreeg ik een mail van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- kreeg ik een popup melding van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- stond er mededeling in mijn Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen.
Twee dagen geleden:
- kreeg ik een mail van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- kreeg ik een popup melding van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen;
- stond er mededeling in mijn Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, op 23 februari zou vervallen.
Gisteren:
- kreeg ik een mail van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, vervallen was;
- kreeg ik een popup melding van Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, vervallen was;
- stond er mededeling in mijn Dropbox, zeggende dat de bonusopslag van 25GB die ik vorig jaar bij de aankoop van mijn laptop gratis kreeg, vervallen was.
Bij elk van deze medelingen, meldingen, aankondingen, … lieten ze me ook weten dat ze me, een mooie prijs wilden maken zodat ik die 25GB opslag kon behouden.
De 6GB die ik sowieso bij Dropbox had en heb, zal ik wel houden voor mijn boekenlijsten. Dat is handig voor onderweg.
Behalve één of twee nieuwe externe harde schijven die ik sowieso ga kopen zie ik niet in waarom ik een mooie prijs zou gaan betalen als er overal meer dan gratis opslag genoeg ter beschikking is.
Stel dat ik hen zou ontrieven! Een mens mag niet te hebberig zijn in het leven.
Matroos Beek
Ze vallen wel in herhaling… ?
ms
Moest dat in realiteit zijn, ik zou zeggen: ” stop eens met zagen”.
?
Bertie
Opdat U nooit vergeten zal…
ms
Die kennen me nog niet goed. Bij de eerste mail heb ik google drive al geactiveerd.
Bertie
Dat zal ze leren! ?
ms
Voor hun prijs per jaar koop ik een externe harde schijf en dan is die van mij en niet gehuurd en je hebt niet alle jaren een nieuwe nodig.
Suskeblogt
Ik heb genoeg aan wat google me te bieden heeft met drive. Voor die diensten van Dropbox en andere betaal ik geen cent.
ms
Ik ook niet. Die 6GB van Dropbox zijn ook gratis. Met Google drive alleen heb ik niet genoeg. Die gebruik ik nu voor de backups van het blog.