is de -reële- situatie, waarbij je naar Proximus telefoneert met een slechte lijn met veel gekraak en als je dat meldt als antwoord krijgt: “Ik hoor je nochtans goed”
te vergelijken met de volgende -imaginaire- situatie, waarbij je je garagist meldt dat je auto het niet doet en als antwoord krijgt: “De mijne doet het nochtans goed”.




?Precies!
Luc slaat wel meer de nagel op de kop.
??
Een knappe vergelijking is het zeker.
De vergelijking kwam vooral op het juiste moment en, net toen ik me wat ellendig voelde over een paar opmerkingen die ze nog maakte, kreeg hij ons (4) toch aan het lachen.
Het moet gezegd, ik kreeg daarna wel gepaste excuses van Proximus zelf ook.
?
Ik gebruik Simpel als provider.
Tot nu toe nog geen klachten.
Sterkte met het vervolg!
Vriendelijke groet,
Een schitterende vergelijking van Luc.
Een schitterende … Luc …
??
LOL 🙂
Gedeelde vreugd is dubbele vreugd.
?