Bij het opnieuw instellen van de apps op de telefoon kreeg ik te maken met een paar updates die me wat verwonderden.
Zo kan ik ineens via mijn Proximus-app ook parkeren met 4411, een app die ook op mijn telefoon staat. Maar evengoed kan ik dan weer via de 4411-app ook tickets en 10-rittenkaarten kopen van De Lijn, een app die ook op mijn telefoon staat.
Nu had ik toch wel verwacht dat mijn Lijn-app mijn maandelijkse factuur van Proximus zou kunnen betalen.
Dàt kan dan weer niet.






Jammer, jammer…. 🙂
Iets dat het leven écht gemakkelijker zou maken, dat doen ze dan niet. Tsss …
Leuke update dus van die Proximus-app.
Dubbel gebruik vooral.😉
Je kan niet àlles hebben.🤣
Ja zeg. Je zou toch wel een tegenprestatie mogen verwachten als je altijd meer moeite moet doen om een onderdeel terug te vinden. 😂
Ik doe er niet aan mee hoor. De drie apps blijven mooi gescheiden op mijn telefoon staan.
Het is ook altijd wat met die apps… zeker na opnieuw instellen en/of updates.
Ik vraag me dan of of Proximus een percentje wil van 4411 en of 4411 een percentje wil van De Lijn.
Kijk …dat is dan toch een puntje ter verbetering 🙂
Dat vind ik ook … 😎