Bij het opnieuw instellen van de apps op de telefoon kreeg ik te maken met een paar updates die me wat verwonderden.
Zo kan ik ineens via mijn Proximus-app ook parkeren met 4411, een app die ook op mijn telefoon staat. Maar evengoed kan ik dan weer via de 4411-app ook tickets en 10-rittenkaarten kopen van De Lijn, een app die ook op mijn telefoon staat.
Nu had ik toch wel verwacht dat mijn Lijn-app mijn maandelijkse factuur van Proximus zou kunnen betalen.
Dàt kan dan weer niet.
petergreyphotography
Jammer, jammer…. 🙂
ms
Iets dat het leven écht gemakkelijker zou maken, dat doen ze dan niet. Tsss …
Suskeblogt
Leuke update dus van die Proximus-app.
ms
Dubbel gebruik vooral.😉
bertjens
Je kan niet àlles hebben.🤣
ms
Ja zeg. Je zou toch wel een tegenprestatie mogen verwachten als je altijd meer moeite moet doen om een onderdeel terug te vinden. 😂
Ik doe er niet aan mee hoor. De drie apps blijven mooi gescheiden op mijn telefoon staan.
Matroos Beek
Het is ook altijd wat met die apps… zeker na opnieuw instellen en/of updates.
ms
Ik vraag me dan of of Proximus een percentje wil van 4411 en of 4411 een percentje wil van De Lijn.
elsjeveth
Kijk …dat is dan toch een puntje ter verbetering 🙂
ms
Dat vind ik ook … 😎