Op 17 februari bestelden we de veren voor de ophanging van de tweede lavabosifon hier bij ons in de buurt. Sjaans dat ze daar niet op gewacht hebben om die tweede lavabo ook aan te sluiten.
Ze hebben nu al een paar keer hun oor te luisteren gelegd waar die ressorrekes bleven, maar dat gaat daar voor geen meter vooruit.
En toen heeft mske maar eens direct naar Sphinx gemaild om te zien of ze die op het fabriek zélf niet kon afhalen. Ze zijn daar één van deze dagen toch in de buurt. Een week later kreeg ze een mail terug waarin het serienummer, dat ze al kende, en de prijs, die goedkoper was dan opgegeven bij de detailhandel, en de vermelding dat ze die bij de sanitairhandel moest bestellen.
Begrijpt er nu echt niemand nog wat ze lezen?
mizzD
Misschien had je in Egytische hiëroglyfen moeten schrijven?? hahahaa!
bea
Je zou het zo gaan denken
magda
och ze maken een standaardbriefje om te tonen dat ze je bericht hebben ontvangen en de kous is hiermee af voor hen.Ze zijn toch beleefd hé!
Gettie
Ik ben geneigd te typen : die Ollanders toch hé. Maar die luie detailhandel is in Belgenland, dus quitte hé hahaha.
Het is eigenlijk toch een zeer contra-dictorische mail van de Sfinx.
Sfinx heeft een x keer per jaar een dag dat het gewone gepeupel bij hen kan/mag kopen. Allee, vroeger toch.
hallo
Ik heb ook zo’n ervaring meegemaakt. Zelf bij gemeente huis en universiteit, in dezelfde unit hebben ze ook verschillende meningen over hun eigen regel. Meer dan verkeerd gelezen, ze maken ons soms frustatie, wie moeten ons geloven?
We moeten altijd ‘double’ checken.