Wizzewasjes

Het is niet omdat het mag … dat het moet!

Klap achteraf

Eerste klapke: de gesaboteerde darmenfoto.

Dinsdag rijden we van hier naar ergens en eens op de grote baan -ik was afgeleid, daar was een camion rare fratsen aan het uitsteken- zegt Luc – was hij een vrouw geweest, had ik gezegd “gilt Luce”: “Darmen!

Ja, ik weet het, die dingen heten pneumatische telslangen maar na een leven lang “darmen” zeggen gaan we dat niet zomaar op één, twee, drie kunnen aanpassen, zeker niet gezien enige vordering in leeftijd.

Te laat dus! En helemaal niet op de plaats van de vorige keer, maar veel en veel eerder, op de eerste grote baan.

Op de tweede en juiste grote baan houd ik het fototoestel in aanslag, je weet maar nooit.

“Darmen” gilt Luce zegt Luc.

Te laat dus. En helemaal niet op de plaats van vorige keer, maar een heel kruispunt eerder.

Bij het naar huis rijden overleggen we uitgebreid. Niet te kort bij vrachtwagens rijden. Neen, neen. Op de paaltjes langs de zijkant letten. Ja, ja.

Ziezo! De foto’s waren binnen.

“Bij de andere” zegt Luc “moet je maar de zijkanten er eens bijnemen”. Ja, ja, hij zal wel zeggen … in een rijdende auto foto’s maken, je moet het maar doen.

Maar soit, opdracht geslaagd en het vorige log heeft nu ook eindelijk een foto.

En nu ze tóch gemaakt zijn, ga ik ze hieronder ineen galerijtje plaatsen zodat iedereen kan mee gillen: “Darmen!

(Lees verder onder de foto’s)

Tweede klapke: de instagramplugin.

Zoals voorheen verteld, stuurde ik op 15 november een e-mail, waarop ik zeer snel antwoord kreeg.

Ze zouden me wel iets laten weten als het in orde was maar het kwam niet in orde.

Op 13 januari -ge kunt niet zeggen dat ik geen geduld had hé- denk ik om eindelijk die e-mails eens weg te gooien en als ik dat wil doen zie ik, jawel, een e-mail van een paar uur oud die me zegt dat het eindelijk in orde is.

Ik -vriendelijk meiske dat ik ben- stuur onmiddellijk een gemeend: “Thank you” terug.

En dan krijg ik de volgende ochtend een e-mail die me vraagt waarom ik niet antwoord op hun e-mail, want ze willen het ticket dat ik aanmaakte kunnen afsluiten.

En dan krijg ik gisteren een e-mail waarin staat dat ze nog altijd van mij niks hoorden over dat ticket en dat ze het dus binnen zes dagen als “opgelost” gaan beschouwen.

Awel merci!

Previous

Druk of hoogspanning

Next

Meer slechte films op TV … AUB!

12 Comments

  1. Ik heb heel zachtjes ‘darmen’ gegild (iedereen in mijn straat slaapt). De aanhouder wint!

    • ms

      Luc vroeg me welke foto’s ik nog wou voor bij oudere logjes. Ooit had ik daar een lijstje van gemaakt, maar dat heb ik weggegooid. Ik wil er ook geen dwang achter.

      Maar dit was al zo gezegd: “als we ooit nog eens darmen zien …”

  2. Darmen, ik zeg het ook altijd en telkens weer lacht mijn echtgenoot zich een bult als ik een kabel of leiding een darm noem.
    Die mail! Jongens, jongens… Kafka ten top!

    • ms

      Persoonlijk vind ik het woord “darm” al even goed als het woord “slang”. Als iedereen dan weet waar ik het over heb volstaat dat volgens mij.

      Die e-mail? Verstomming alom. Ik weet zelfs niet wat ik er moet van vinden.

  3. Darmen, ik snap het wel maar moet er toch om lachen.😄.
    Die mails, inderdaad Kafkaesk en je kunt er niets tegen doen.

  4. Darmen heb ik niet geroepen, wel KABELS !!!!! Gelukkig heeft niemand uit onze straat mij gehoord. Hoop ik toch.

    • ms

      Morgen in het HLN die ergens iets opvingen in een FB van Roeselare over nachtelijke geluiden van iemand die over kabels gevallen was … of wie weet wat ze er in HLN van maken … 😂

  5. elsjeveth

    Bij de titel van je blog DARMEN schrok ik me wezenloos ik dacht je een of ander enge darmfoto had moeten laten maken en dat deze mislukt was. De term Darmen is mij onbekend. Wel leuker dan telslang :-).
    Tja de wereld van de digitale snelweg is ondoorgrondelijk. De term Thank You is zeker en vast niet toegevoegd aan de standaard afhandeling procedure …

    • ms

      😂😂

      Op zekere manier vind ik het ook wel een correcte benaming. Maar ach, als we elkaar maar verstaan.

      Als ik op de bijgevoegde link kom, krijg ik een standaard informatiepagina en die ga ik écht niet volledig gaan lezen om te zien hoe ik dat ticket zou kunnen beëindigen … als het er al in staat natuurlijk.

Wat denkte daarvan?

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén