Ik houd van mijn private levenssfeer. Soms is het moeilijk om te bepalen waar die eindigt en gemakzucht begint.
Zo heb ik een microsoftaccount. Handig is het wel. Maar dan begint het.
Voor de evenementen heb ik bepaalde info. Die print ik meestal af om aan de medewerkers te geven. Maar wat doe je als zo een nieuw lijstje verloren gaat
“Zet het in de cloud” raadde men mij aan, maar ik en de cloud? Neen hoor. Maar het idee bleef hangen en ik ging dat proberen met onedrive. En daar begon het. Om ondedrive te activeren moest ik mijn pc ook op dat microsoftaccount zetten en inloggen met de microsoftinlog en ging dat ding ineens dingen doen die mijn haren rechtop lieten staan.
“Dropbox is ook een soortement cloud” bedacht ik en gooide én de onedrive én microsoft account van mijn pc. Ik voelde me er direct beter bij toen ik ’s morgens mijn pc weer kon opstarten met de gemoedelijke opstart die ik gewend was en niet met de stijve van microsoft.
De lijstjes staan in dropbox en ik printte er meerdere exemplaren van.
Dat microsoftaccount is goed, maar ze moeten zich niet mengen in zaken die hen niet aangaan.
Wat denkte daarvan?