Wizzewasjes

Het is niet omdat het mag … dat het moet!

Panne technique

Zoals we wel meer doen onderweg, bedenken we ineens dat we, eens thuis nog voor eten moeten zorgen en dan is het normaal dat één van beiden vraagt: “Stoppen we bij …” en dat is gewoonlijk wel de voorziening die op onze weg ligt.

Onderweg van de Bostalsee naar huis was dat dus een Burger King. Bovendien had ik voorgaand log al op het oog en wou dus ook een foto van die Texas Bacon en daar was lichtjes haast bij.

We parkeren de auto, lopen de hoek om, zien een koppel binnen gaan, komen aan de schuifdeur die weigert ons door te laten. We proberen nog eens, het is niks gekort. Luc zwaait eens naar de sensor maar de deur blijft dicht. We lopen de andere hoek om, naar de andere deur, zelfde resultaat. We zien wel dat er mensen binnen zitten eten.

We denken: “Misschien via de shop”, daar zien we wel een doorgang maar die is echt afgesloten. Dus lopen we nog eens naar die deuren en zien daar -behalve de twee mensen die ook -vergeefs- proberen binnen te geraken- het volgende:

(Lees verder onder de foto)

Dus op die paar minuten dat wij er niet waren zijn ze er in geslaagd bovenstaande af te printen en dat op beide deuren te hangen. Wat stoort me? De manier waarop ze meenden het te moeten oplossen. Want die vond ik echt nogal neerbuigend.

We voelden ons dus allesbehalve King Burgers.

Uitgelichte afbeelding:

    Foto van Luc.



Previous

Leeg

Next

Een actieve dag

10 Comments

  1. Dat is proper! Een beetje meer duiding en excuses waren op zijn plaats geweest. Dat is niet hoe je ‘de klant is koning’ informeert.

    • ms

      Excuses hoefden niet voor een technisch defect maar zo stiekem een papier ophangen als je je rug gedraaid hebt wil wel zeggen dat ze ons zien staan hadden. Dat vind ik erger.

      Het is de burger die ze bakken die king is, niet de burgers die komen eten. 😂

  2. Klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel dus…

    • ms

      Daar zitten ze niet zo erg mee, vermoed ik. Het was langs een autosnelweg en daar denken ze niet aan mogelijk terugkerende klanten. Terwijl we dat nu precies wél zijn … in het naar huis komen met een tussenstop.

  3. Een nare manier van doen, ik zou kwaad zijn! 😒

    • ms

      Dat was ik …

      Je kan dan wel denken, dan gaan we toch daar of daar, maar het is dan wel een ommetje onderweg naar huis. En je mag zeggen en denken wat je wil, het alternatief smaakt je zo goed niet.

  4. Klantvriendelijk is het zeker en vast niet.

    • ms

      Als je er binnen bent, zijn ze wel supervriendelijk en behulpzaam. Dat merkten we de eerste keer dat we er binnen gingen, toen we naar huis kwamen van een vorige vakantie.

      Deze situatie maakte ik nog nooit ergens mee. Je krijgt nu ook niet elke keer te maken met dat soort pannes. Maar prettig vond ik het niet.

  5. elsjeveth

    Nou lekker zeg. Niet zo netjes en daar ging je goesting naar een Burger

    • ms

      De goesting naar die burger werd er alleen maar groter door. Dus zijn we een paar dagen later elders ene gaan eten … ik had nog altijd die foto van die Texas Bacon niet gemaakt en die zijn einddatum kwam er aan.

Wat denkte daarvan?

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén